2016年5月8日 星期日

母親節,惠州行


噚日我同老公和姑奶3個人,

齊齊返惠州;

近日惠州連場大雨,

我哋成個月冇返去喇,

都唔知間屋會變成點呀!

未返屋企,

緊係要去醫肚先啦!

簡簡單單,

3砵個豬肉湯4砵白飯,

4個餸加送一碟麥包,

都係食咗142人民幣咋!














食飽飽返去打掃下,

開開窗,

間屋先唔會發霉架!

噢,

可惜真係太濕了,

間屋都係會發霉呢!

所以話屋係要有人住先唔會發霉呀!

攪掂哂D清潔,

走去探下朋友仔,

今次朋友仔帶我哋去一間超有特色嘅食店,

老兵兄弟連~中國軍菜,

我未坐定就周圍走去影相,

呢度D裝飾好真實,

好靚架!

地址~河南岸斑璋湖路與鴻昌路交界外(河南岸中心小學旁)

呢餐7個人食飯,

食咗330人民幣左右。
























今次手信唔多,

買咗呢pack山楂醋,

送2支蘋果醋,

都係30蚊人民幣,

香港一支蘋果醋賣成廿皮,

所以唔真係買對唔住自己啦!

仲有買咗2蚊薑和2.5芥菜呀!






 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


10 則留言 :

  1. 天字壹號,好似好出喎。

    回覆刪除
  2. 呢個萍果醋好味,好好飲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我超鐘意飲,前幾日同大魔怪兩個人飲咗一支呀!

      刪除
  3. 請人固定每星期打掃一次都唔係好多錢乍

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實親戚都會間中上去睇下,呢排佢比較忙,所以少咗去呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!