2016年5月14日 星期六

法式麵包製作精選實習班~第二堂


三色椒芝士包&迷迭香香腸包,

呢兩款包簡簡單單,

芝士包啱哂大魔怪食,

而腸仔包呢就啱哂我喇!


















 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 




6 則留言 :

  1. 回覆
    1. 我鐘意食包,點整都咁好食呀!

      刪除
  2. 包包整得好靚!乜你個班可以有咁多個包拎返屋企?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架,每次都有好多個包可以拎返屋企架!

      刪除
  3. 回覆
    1. 雙重芝士,特別好味道呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!