2016年5月18日 星期三

XO醬海鮮炒粉絲


終於落實7月中屋企進行大裝修,

裝修會分兩期,

先廁所、廚房和主人房(我哋會繼續住係客房),

整好後,

我哋會將雜物放入主人房,

再裝修其餘2個房和客廳,

聽起嚟好似好複雜,

我諗起都頭痛呀!

呢個係老公決定(佢唔想搬來搬去),

所以冇得改變囉!

講番正題,

用咗XO醬炒粉絲,

真係特別惹味架!













材料: 急凍海鮮半磅、粉絲適量、清雞湯250ml、XO醬1.5湯匙、

蒜蓉、乾蔥絲、蔥段、麻油少許

調味: 蠔油1湯匙、豉油半湯匙、老抽半湯匙、3湯匙水

做法: 急凍海鮮解凍後,出水後瀝乾水份;粉絲用熱水浸軟備用;

將清雞湯煮滾後,加入粉絲煮至透明後撈起(雞湯唔使煮到乾哂);

燒熱油鑊爆香蒜蓉、乾蔥絲和XO醬後,落海鮮雜錦快炒贊酒,

加粉絲和調味炒至乾身,落蔥段和淋少許麻油炒勻便成。

 


 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 





16 則留言 :

  1. 粉絲好味啊!
    裝修真係有排煩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉,仲有兩個月時間俾我執嘢呀!

      刪除
  2. 無咗廁所、廚房。。。都生活到??

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇咗廚房都可以出街食飯,冇咗廁所就大件事啦!

      刪除
  3. 咁熱天來裝修,有D辛苦喎。不過以後就可慢慢享受。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗我會日日留係圖書館,夜晚先返屋企瞓覺呀!

      刪除
  4. 我都會在七月裝修。會搬去酒店serviced apartment住。上次換分體冷氣,攪咗幾日,我又無做野,嗰幾日在家又嘈又大塵簡直想死。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔會日日留係屋企,可能會去下圖書館,又或返惠州住下。

      刪除
  5. 屋企試過裝修,諗起都怕

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!