2016年5月29日 星期日

少甜版~琥珀合桃


老公買咗1磅合桃返嚟,

為咗要消滅佢,

今日我用咗一半嚟整琥珀合桃,

甜度自己調較,

整咗一大盆嚟做小食,

哈哈,

老公話: 唔太甜,又幾唔錯喎!

希望我搵到樽裝之前,

唔好俾老公和大魔怪食哂啦!










材料: 合桃半磅、芝麻2湯匙

調味: 白沙糖2湯匙、蜜糖半湯匙(可按個人口味加多少少蜜糖)、水2湯匙

做法: 合桃清洗後,放入滾水內烚5分鐘後瀝乾水份;

用廚紙將合桃印乾水份後,放入已預熱180度焗爐(上下火)焗15分鐘,

加埋芝麻焗多5分鐘後,取出待涼備用;

凍鍋落調味煮滾至糖差不多杰身後,倒入芝麻合桃攪勻,

取出將琥珀合桃盡量分開唔好疊埋,待涼就可以食架啦!

(各個焗爐爐溫有差別,請自行調較溫度呀!)

(提提大家,用易潔鍋煮糖漿後糖漿會黐鍋架,只要再加水煮溶D糖就易清洗架喇!)


 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 








16 則留言 :

  1. 琥珀合桃,「賣飛佛」呀!

    回覆刪除
  2. 請問如果無焗爐,又唔想炸,可有其他做法?謝謝!

    回覆刪除
  3. 半磅好快食晒啦!唔使搵樽叮! :))

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,佢哋係我未搵到樽之前,已經食哂喇!

      刪除
  4. 回覆
    1. 唔整唔得,老公和大魔怪好煩架,成日都話要食嘢,所以要整D嘢食塞住佢哋把口呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!