2013年11月22日 星期五

2013華東之旅~第三日!

2013年11月16日
 
 
今日蘇州天氣好好,
 
早上氣溫有9度!
 
呢5日旅程都係酒店餐廳食自助早餐,
 
食物唔差不過選擇少!
 
食飽又出發,
 
目的地是寒山寺!
 
 
 
 











 
呢度係蘇州絲綢廠,
 
睇人哋用蠶絲整被,
 
好特別呀!
 
順便係隔離餐廳食埋飯,
 
聽講係絲綢廠請,
 
冇咩好食呀!
 
果碟紅紅哋就係蘇州出名名菜~萬三蹄!
 




















 
下午去蘇州博物館和隔離嘅忠王府!
 






















 
匆匆又上車,
 
坐2~3小時後,
 
我哋又落咗無錫~蠡湖公園和無錫三國影視城!
 
 

























 


 




 
晚餐我哋食無錫菜,
 
最出名就係用紙和錫紙包住嘅無錫骨啦!
 
呢晚我哋住五星級無錫希爾幀頓逸林酒店,
 
好舒服啊!
 
雖然有買零食做宵夜,
 
不過太攰冇食就瞓咗啦!
 









 
 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 

32 則留言 :

  1. 回覆
    1. 無錫菜特色,炒個菜都落好多糖,所以呢個排骨係甜架!

      刪除
  2. 絲綢廠請食飯,係咪要買絲棉被呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架,不過我哋有一半人冇買呀!

      刪除
  3. 去個短Trip鬆一鬆真係幾好啊﹗最鍾意住間舒服嘅酒店呢﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,今次旅行間間酒店都話佢有5星級架!

      刪除
  4. 無錫骨好味嗎?好似晚餐好味過午餐喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 晚餐好食好多呀!
      無錫菜特色,炒個菜都落好多糖,所以呢個排骨係甜架!

      刪除
  5. 人人話蘇州美女多 , 係咪真0既呢 ?

    回覆刪除
  6. 好精彩呀....1日去咁多地方,有無買被呀
    好似睇拍戲咁呀,有將軍夠晒大場面^^

    回覆刪除
  7. 係絲綢果餐吃得咁差,一定係無乜點幫襯啦

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!