2013年11月7日 星期四

蒜香黑椒香草焗雞扒!


呢排小魔怪考試,
 
所以冇咁早返學,
 
整個簡易快靚正午餐,
 
雞皮仲要係脆卜卜,
 
啱哂佢口味呀!
 
 

 

 

材料:雞扒2塊、蒜蓉1湯匙

醃料: 豉油1.5湯匙、糖1茶匙、老抽少許、鹽半茶匙、紹油少許、

麻油少許、雜香草和黑椒粒

做法: 雞扒解凍後用醃料和蒜蓉醃起碼2小時;

預熱焗爐230度15分鐘,盡量將雞扒上蒜蓉抹去(因為蒜蓉容易焗燶),

將雞扒(冇雞皮)放在鐵架上,再放入焗爐中間格(下墊底盆),焗20分鐘;

反轉焗雞扒(有雞皮)15分鐘便成。




   


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 
 

28 則留言 :

  1. 簡直靚仔到呢,雞皮卜卜脆,又唔油。我又要食!!

    回覆刪除
    回覆
    1. D雞油漏哂落個底盆度,所以一D都唔油架!
      聽到小魔怪咬雞皮卜卜脆聲,真係好鬼魔鬼,好想食呀!

      刪除
  2. 好正啊!等我都買定幾塊雞扒,以備不時之需先~~~

    回覆刪除
  3. 嘩~~~~搽少少蜜糖得唔得先.......正到痺呀~~~

    回覆刪除
  4. 食完咁正既午餐考試都特別醒神呀

    回覆刪除
  5. 小魔怪食完實有晒精力溫書.

    回覆刪除
  6.  .∧_∧
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___
    /└-(____/
     ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄...Zzzz...MY █▄ϑVҼ 好朋友
    ╔╗╔╗╔╗╦╗...╦╗╗╦╔╗╗╔ ╦
    ║╦║║║║║║...║║║║║╦╠╣ ║
    ╚╝╚╝╚╝╩╝...╩╚╝╩╚╝╝╚ ║

    回覆刪除
  7. 呢個即焗即食真係好正!

    回覆刪除
  8. 雞扒脆卜卜,睇見好想食.

    回覆刪除
  9. 配飯或者意粉都咁好食!

    回覆刪除
  10. 焗到雞皮都脆卜卜 , 正 !

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!