2013年11月24日 星期日

2013華東之旅~第四日!

2012年11月17日
 
無錫清晨好靚啊!
 
忍唔住要影低留念先得!
 
五星級即係五星級,
 
連個酒店早餐都好食過人架!
 
 



 
 
 

 
食完早餐,
 
我哋去咗參觀太湖珍珠和紫砂茶壺專賣店,
 
兩樣都價值連城,
 
我就齋睇冇買喇!
 
但團友裡真係有好多大豪客,
 
冇錢買就攞咗幾粒仔珍珠粒玩下啦!
 
 
 













 
 
今日係十五,
 
朋友仔要食素,
 
導遊哥哥好好人安排咗2碟素菜俾朋友仔食呀!
 
食完飯坐車落上海啦!
 
呢度係上海新天地,
 
行街街,
 
唔啱我呀!
 


 
 
城隍廟小食街,
 
真係好多地道上海小食,
 
最出名就係呢間南翔小籠包啦!
 
可惜超多人排隊,
 
而且朋友仔食素,
 
我冇咩可能食16隻小籠包,
 
所以冇食到呀!@@"
 
但食咗上海臭豆腐,
 
哈哈,原來臭豆腐係唔臭架!
 
 
 






 
 



 
 
南京路步行街,
 
呢度係買手信嘅地方,
 
導遊哥哥介紹我哋去小楊生煎,
 
裡面嘅生煎包&排骨粉絲湯,
 
生煎包皮薄餡靚,
 
味道唔錯架,
 
導遊哥哥冇介紹錯啊!
 
 


 
 
 



 
 
 
朋友仔食蕃薯,
 
熱辣辣,
 
好甜架!
 
跟住我哋就去夜遊上海外灘。
 

 
 


 
 
話說返到酒店後,
 
個個團友入房都冇咩事發生,
 
但當我哋入房後,
 
所有燈都唔著,
 
好驚呀!
 
唔通有咩嘢唔想我哋入去住......!>.<
 
 
 




 
 
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 
 
 

22 則留言 :

  1. 小楊生煎包好出名架,我上個月去上海都無食到添!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個生煎包真係好好食,皮薄餡靚,正呀!

      刪除
  2. 食物唔錯喎 , 舊建築物保養得好好添 , 最得意係嗰d 食肆間間都古色古香 , 好似拍電影和戲的 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度D建築物真係好有舊上海嘅特色!

      刪除
  3. 所有燈唔著,咁有冇換房呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 初初我哋都好驚想換房架,不過導遊哥哥係插咭位加多張咭片,咁D燈就著番,原來個咭位接觸得唔好呀!

      刪除
  4. 點解冇去秦淮河畔走一圈?個度啲夜景都唔錯架

    回覆刪除
  5. ¸.•*¨.大家天天╠ ╣ a Ρpy ☀\(⌒▽⌒)/

    回覆刪除
  6. 上海好多美食,夜景都好靚。

    回覆刪除
  7. 這幾個上海景點我地都有去過, 上海跟香港沒兩樣。

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 哈哈,咁細粒,食咗都定唔到驚啦!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!