2013年11月20日 星期三

2013華東之旅~第二日!


2013年11月15日


今朝起身,


杭州好大霧,


好彩食完早餐後開始出太陽!


第一個行程去梅家塢品龍井茶&買金華火腿!
 









  

團友大部份都有買茶葉和火腿,
 
 
我就唔係幾啱啦!
 
 
到咗11點幾又去食飯囉!
 
 
 

















呢餐雖然菜多過肉,
 
不過碟碟餸都啱大家口味!
 
跟住我哋開始落蘇州,
 
中途經過烏鎮!
 
呢度真係好古色古香!
 
一個字~靚!

 




 


 














 
 
離開烏鎮,
 
 
坐2個鐘頭落蘇州食晚飯啦!
 
 












今晚,

我哋入住蘇州嘉盛麗廷國際酒店。









    


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

 
 

 

28 則留言 :

  1. D伙食係菜多過肉咪幾好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩我鐘意食菜,唔係就真係冇啖好食啦!

      刪除
  2. 回覆
    1. 好彩我鐘意食菜,唔係就真係冇啖好食啦!

      刪除
  3. 烏鎮真係好靚 , 水上排排屋整齊又靚 , 餸菜好好喎 .

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 未到上海,呢兩餐食杭州和蘇州菜呀!

      刪除
  5. 烏鎮好靚,點解唔住番晚?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉,跟團五日要去4個地方,好趕架!所以冇得留低住,如困選擇自由行就可以啦!

      刪除
  6. 餐餐都菜多幾好吖, 啱我喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩我都鐘意食菜,唔係實冇啖好食呀!

      刪除
  7. 風光如畫! 好想去那染布坊呢!

    回覆刪除
  8. 睇落唔錯喎,跟邊到呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我跟康泰,呢個團有樣唔好係去好多購物點呀!>.<

      刪除
  9. 回覆
    1. 好彩我都鐘意食菜,如果係食肉獸就慘囉!

      刪除
  10. 烏鎮真係好靚呀,成幅山水畫咁~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度真係幾靚,暫時都可以保持古樸情懷呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!