2013年11月19日 星期二

2013華東之旅~第一日!


2013年11月14日


今朝5點就要起程去機場啦!



集合、寄行李和入閘後,


第一件事緊係搵食啦!


 



我哋搭香港航空,

Delay咗半個鐘頭先起飛

估唔到有飛機餐食喎!

到咗上海埔東機場,

即刻坐旅遊巴士去杭州。

由於行程係唔包呢日午餐,

所以係中途站買咗隻嘉興肉粽食,

6蚊人1仔一隻,

唔錯呀!






 



去到杭州已經下午3~4點,

乘船遊西湖時天氣麻麻,

有微微雨,

仲有霧添!

順便行埋隔離個花港觀魚花園,

導遊話如果過多半個月嚟呢度,

D紅葉開得仲靚呀!



 




 
杭州5點幾已經開始天黑,
 
早D去食晚飯~杭州風味!
 
好特別,
 
每餐都有啤酒汽水免費提供,
 
我哋日日飲當哋唔同牌子嘅啤酒呀!


 








 
呢餐係全程唔好食嘅一餐,
 
no good呀!
 
食完飯去睇自費show~杭州西湖之夜!

 










 
睇完終於返酒店啦!
 
今晚住杭州納德自由酒店。
 




 
 

 

    
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

 
 

 

42 則留言 :

  1. 杭州真的風景如畫呢! 兒子長大了,妳可以常去旅行,真開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,依家冇做嘢比較得閒,可以到處去玩呀!

      刪除
  2. 但d食物睇樣好似唔錯.....風景都幾靚....可惜我好怕去大陸旅行.....實在冇好感!

    回覆刪除
  3. 你遊西湖時雖然天氣麻麻,有微微雨,有D霧咪仲有思意!

    回覆刪除
  4. 杭州風景幾靚,
    哩餐唔好食?但係睇相我又覺得 ok 喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 隻雞好鬼難食,肉好腍,香港冰鮮雞都好食過佢呀!

      刪除
  5. 天色真係麻麻地喎,可能係秋冬時節嘅關係卦。

    回覆刪除
  6. 我去西湖2次,都係好多人

    回覆刪除
  7. 這個天氣去都幾好,我上次去華東是夏天,熱到頭都暈呀!

    回覆刪除
  8. 風景靚,D 野食又唔錯啊!

    回覆刪除
  9. 唔好食嘅一餐望落都OK喎~

    回覆刪除
  10. 到有紅葉睇時,天氣又凍好多,咪信D導遊呀。

    回覆刪除
  11. 真羨慕你有咁多假期去旅行,我早三年前又係呢個時候去上海又係雨粉粉,但我有睇到紅葉wor

    回覆刪除
  12. 聽人講喺西湖有個好精采嘅表演,唔知係唔係呢個呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係呢個,不過要自費俾錢睇呀!

      刪除
  13. 睇相食物賣相又唔太差喎.

    回覆刪除
  14. 啲嘢食望落都OK喎, 清清哋咁.

    回覆刪除
  15. 景吾錯,可惜我張回鄉咭太樣衰,盡可能吾用

    回覆刪除
  16. 安安 雀后~~好靚嘅風景芽,真系見到都好舒服呢,見到D晚飯菜色又唔差喎,估唔到唔多好食~~

    回覆刪除
  17. 晚餐食物睇樣好似唔錯 , 原來係最唔好食 , 咁跟住咪仲好好多 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩,第一日呢餐已經係最差果餐呀!

      刪除
  18. 杭州風景真靚,有啲微雨同霧,即刻倍添詩意!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 果日落雨凍凍哋,好驚會吹親呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!