2013年11月6日 星期三

搵節目!

使唔使咁準時???
 
朝早9點半準時停電,
 
好彩一早搵定節目,
 
買定飛同老公去睇早場,
 
仲約定小魔怪睇完戲一齊食飯添!
 


 
嘩,
 
呢套戲劇情緊湊,
 
睇到連廁所都冇去,
 
好急呀!
 
睇完戲去咗嘉湖銀座呢間餐廳食嘢,
 
老公叫咗個set lunch @$48,
 
 我就同小魔怪叫咗一份英式早餐@$98
 
和一個辣雞肉pizza@$68,
 
食完真係好飽架!
 









 
 

 
 
  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 




 

 

32 則留言 :

  1. 趁停電兩公婆好睇戲都幾好喎.

    回覆刪除
  2. 果然夠多份量又大份,應該你哋3個捧住個肚啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個set lunch份量唔多,不過個英式早餐就好大份啦!

      刪除
  3. 趁停電去搵節目咪幾好,家庭歡聚!

    回覆刪除
  4. 停電呢日既節目都好豐富呀 看電影好好呀

    回覆刪除
  5. 停電都有咁豐富節目,哈哈!

    回覆刪除
  6. 停電 , 拍拖睇戲跟住食埋晏 , 好節目吖
    pizza ! 新食品喎 ,不過我較鍾意食厚批多啲啲 , 我都好耐冇幫襯了 .

    回覆刪除
  7. 真係咁好睇呀~~有時間我都去睇下先
    撐檯腳....去拍拖~~

    回覆刪除
  8. 嘩!40.00咁平系咪間間一樣

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係間間咁平,我試過係屯門睇早場$25咋!

      刪除
  9. 難得咁好機會用老公拍住拖去睇戲sweet sweet呀~

    回覆刪除
  10. 一份英式都夠兩個人食了.

    回覆刪除
  11. 回覆
    1. 一個人食就好似貴咗少少,如果2個人share食就OK啦!

      刪除
  12. 個英式早餐好豐富 好吸引 ^^

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!