2013年1月28日 星期一

蒜香魚露豬扒烏冬!

 
多謝大家嘅關心呀!

今日我嘅病情有少少好轉,

不過
原來我食開嘅氣管藥係6個鐘頭食一次,

但我噚日每4個鐘就食咗一次,

唔怪之得噚日我成日都暈陀陀啦!


今日照番醫生指示食藥,

希望會快D好啦!

冇咩胃口,

今日煮咗個烏冬食呀!



 
 



材料: 梅頭豬扒4件、蒜蓉和乾蔥蓉
 
醃料: 魚露2湯匙、老抽半湯匙、糖1.5茶匙、粟粉和麻油少許


做法: 梅頭豬扒用刀背輕剁兩面後切條,

用醃料、蒜蓉和乾蔥蓉醃豬扒2小時;

燒熱易潔鑊落油,盡量將蒜蓉和乾蔥蓉抹走,

煎熟豬扒便成。  




   
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 
雀后(添飯)Facebook Fan Page

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!