2013年1月21日 星期一

沙拉骨!


最憎超市貨架上嘅貨,

好多時都係唔啱架!

上次我就攞錯罐頭杏脯當桃,

今次我就睇清睇楚啦!

前前後後,

左左右右,

肯定唔會錯呀!

 

 


 
材料: 金沙骨1磅、粟粉5湯匙、罐頭桃1罐

醃料: 豉油1湯匙、老抽半湯匙、糖和粟粉1茶匙、

鹽半茶匙、麻油和紹酒各少許

沙拉汁: 沙律醬4湯匙、煉奶和糖各1湯匙、白醋1湯匙

做法: 金沙骨用醃料醃2小時;沙拉汁攪勻備用;

燒熱油鑊將沾有少許粟粉嘅金沙骨半煎炸至金黃及熟後,

後用廚紙索油後備用;罐頭桃切邊後,

與2/3沙拉汁和金沙骨快手撈勻上碟,

留1/3沙拉汁淋上金沙骨面便成。



 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!