2013年1月20日 星期日

鯉魚門~唔多掂嘅團購海鮮餐!

 
我起碼廿二年冇嚟過鯉魚門啦!

今日嚟到油塘,

真係變咗好多好多!

blog友仔買咗4份團購海鮮餐,

我、lonely&囡囡、好子和sand sand齊齊嚟搵食啦!

未食前行下街街先得!

 


以上嘅海鮮超正,

我哋有得睇冇得食呀!

又到shopping時候啦!

呢間紹香園買嘅豬肉乾和牛肉乾廿五蚊半磅,

蜜糖合桃三十蚊半磅;

亞婆買十蚊三個紅豆、眉豆和花生糯米糍呀!





shopping完,

夠鐘食海鮮餐啦!

咪睇下面海鮮好似好正咁喎,

其實超級唔掂,

首先~出菜慢,

食完呢餐要成2個鐘頭;

人手唔夠~得一個亞姐做樓面,

一個亞婆收錢,

不過到最後都係主廚收錢呀!

又話有得自選芝士或上湯龍蝦係冇嘅;

又話有得升級避風塘炒蟹係冇嘅;

佢煮出嚟咩味就係咩味;

4個人係食一隻蟹~攪錯呀!

海鮮湯係冇海鮮和冇味架!

豉汁皇中蝦超咸;

椒鹽瀨尿蝦冇味;

炒蜆D汁太杰和冇肉食;

個糯米飯我相信我炒會好食過佢好多囉!

最後得鮑魚、扇貝、生菜、魚和龍蝦係正常少少咋!

呢餐$168+$35茶錢即每人$203,

超唔抵食囉!

一定冇下次!


 
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!