2013年1月2日 星期三

沙爹雞翼!

 
係呢個聖誕假期裡面,

成日見blog友仔去BB蕉,

諗諗下我都好耐冇蕉過喇;

奈何屋企冇人得閒陪我,

好想BB蕉呀!

唯有焗個沙爹雞翼當蕉咗啦!
 
 




 
呢樽沙爹醬成日見blog友仔用,

終於俾我買到啦!



材料: 雞翼2磅、蒜蓉1湯匙和乾蔥1個(切絲)

醃料: 沙爹醬2湯匙、豉油和老抽1湯匙、糖1茶匙

做法: 雞翼解凍後,加醃料、蒜蓉和乾蔥絲醃2小時或半日,

預熱焗爐15分鐘,用220度焗雞翼35-40分鐘,

記得中途反轉雞翼焗另一面時,加埋D醃料、乾蔥絲和蒜蓉一齊焗呀!

(各人爐火不一,記得自己調較啦!)





大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!