2012年12月31日 星期一

除夕party!

 

噚晚嘅除夕party,

最忙係祈祈BB,

因為要佢認大小魔怪個樣都有一定難度,

雖然孖仔表哥一個帶眼睛一個冇,

不過祈祈BB常常認錯,

好攪笑啊!

依家祈祈BB係我家嘅快樂泉源嚟架!

我都唔記得同祈祈BB影相添,

因為我掛住打麻雀囉!
我哋由2012年打牌打到2013年,

祝大家好似我咁,

由年頭w
in到年尾,

家肥屋潤,

豐衣足食,

財源滾滾呀!

(今餐叫外賣,好唔環保啊!)


每年,

我哋家人都有交換禮物嘅節目,

今年由祈祈BB負責抽出各份禮物的得獎者啦!

唔該哂呢位歡樂小姐囉!

最後果幅係我哋一家四口嘅禮物呀!
 
 
 
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!