2012年12月25日 星期二

2012年廣西賀州之旅~第一天!


今次去廣西賀州真係好遠架!

話明係巴士團,

所以第一日差不多成日都係架車裡面,

由朝早10點左右坐到7點,

去得最多嘅就係呢類服務區和油站,

每隔2個鐘左右就可以落車鬆鬆腳和去廁所!


由深圳灣出發,

去到中途肇慶四會市食午飯啦!

呢個餐正正常常,

飯餸係熱嘅,

OK啦!



食完飯,

坐車坐咗5個幾鐘頭,

晚上7點左右終於去到廣西路花溫泉~溫泉賓館!

呢間賓館超唔掂之一~冇熱水;

我朝早想開熱水梳洗,

係冇熱水架,

我打去服務台問佢哋話要一路開住水喉等佢15-20分鐘D水先熱喎,

唔係嘛,

咁都得!

(當日早上得3-4度咋!)


放低行李後,

我哋去咗溫泉賓館餐廳食晚飯,

超唔掂之二~D餸菜係凍凍哋和冇咩味道架!




我要搵師傅~康師傅呀!

好彩我哋係油站買咗杯麵,

有宵夜食,

不過呢個杯麵唔平要成7蚊人仔架!

係賓館買要8蚊人仔添!

我哋曾經中途落車買生果,

俾我哋搵到間小辦館,

裡面D杯麵4蚊人仔咋,

又掃多2個杯麵呀!

 

 
 
 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!