2012年12月19日 星期三

聖誕扒地!



今日係我哋幼稚園舉行聖誕慶祝會嘅大日子。

開完呢個party,

即係代表我嘅聖誕假期開始啦!

放學後,

我哋全體同事們攪咗個小型party,

仲有互相交換禮物環節;

今年我抽到紅酒2支,(益哂老公添!)

2個煲係學校禮物,(細煲嘅係我抽,大煲係同事抽但佢唔啱用俾埋我!)

朱古力就係小朋友送給我的聖誕禮物啦!(呢個啱哂大小魔怪啦!)

以下係為小朋友準備聖誕慶祝會嘅食物:


我的聖誕禮物!






 
 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!