2012年12月15日 星期六

又係韓燒~銅鑼灣漢和!

食過翻尋味呀!

噚晚約埋blog友仔一齊去食韓燒!

出席有: Double Ma、金魚、靚婆婆、Angel、 Connie和我呀!

本來我好早到架,

不過係中環塞車,

所以即刻改搭地鐵,

遲咗少少,

Sorry sorry!

呢間漢和係銅鑼灣百德新街名珠城1樓,

訂座電話~31041482。



呢排我成日出街食飯,

連老公和大小魔怪都有少少微言~

點解冇住家飯食呀!
 
 
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 

2 則留言 :

  1. 喺Angel果邊都睇過,食物材料都幾豐富喎!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!