2012年8月14日 星期二

豆腐乾炒三絲!


係中國買咗2包豆腐乾返香港,

3.5人民幣2包價錢超平呀!

今日用咗一包嚟炒絲,

清清哋,

啱哂我呀!







材料: 豆腐乾5塊、台灣榨菜1個、豬肩肉$20、甘筍一條(細)、

蒜蓉、紹酒

醃料: 豉油、老抽、糖、麻油和粟粉

做法: 將豆腐乾、豬肩肉和甘筍切絲;

用醃料醃豬肉絲1小時;

台灣榨菜切絲後用水浸5分鐘左右瀝乾水份;

燒熱油鑊爆香豬肉絲贊酒炒至8成熟後盛起;

燒熱油鑊加蒜蓉、甘筍和榨菜絲炒勻,

加入豬肉絲和4湯匙水,加蓋焗至汁乾,

隨個人口味加入鹽或糖調味。

(今次我加咗少許糖呀!)




 




大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 




沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!