2012年3月17日 星期六

試爐~露絲瑪莉燒雞!


今日係Kenwood開倉第五日,

晨早捉埋Sand Sand陪我去;

排咗幾個鐘,

入到去咩嘢都冇賣,

剩係得暖風機、風扇、食物處理器和超貴嘅咖啡機等等,

冇貨就唔好攪咁多日啦,

聽日仲有一日,

唔知賣咩呢???
買唔到我要買嘅焗爐,

好唔開心啊!

終於我去咗元朗嘅烘焙店,

買咗呢個價錢經濟嘅
 
捷家伴旋轉吹風電焗爐23公升,
價錢都係$598咋!

買咗就要即刻試機,

因為7日內包換呀!
 
 


買唔到個橙都買個桔,

係kenwood買咗2部暖風機呀!


 
 
 
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!