2012年3月10日 星期六

2012春季旅行一日遊!

 


今日係幼稚園和幼兒園舉行春季旅行的大日子!

好彩今日天氣都唔錯,

雖然凍凍哋,

不過就冇落雨啦!

今次我哋參加悠閒假期嘅親子旅遊團,

參觀景點有天際100、洋紫荊號自助午餐和葛量洪滅火輪展覽館!

真係60秒,

我哋就上到100層樓啦!

嘩,

好高呀,

真係有居高臨下嘅感覺o架!

 



到咗中午,

我哋就去咗北角碼頭嘅洋紫荊號食自助午餐,

食物雖然款式唔多,

不過樣樣都好啱小朋友食o架!




食飽飽後,

我哋去咗參觀葛量洪滅火輪展覽館,

呢度小朋友都不知幾高興,

係船上玩到唔捨得走呀!

由於玩得太開心啦,

回程時,

全車小朋友都瞓哂覺囉!




 

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!