2011年10月20日 星期四

蓮藕魚肉煎餅!

 
秋冬天除咗西洋菜靚靚外,

蓮藕亦都係好合時嘅食材嚟o架!

今日整咗個家鄉煎藕餅,

好啱一家大細食o架!

本來打算落多D蔥落去,

可惜D蔥係雪櫃入面爛哂呀!

又嘥咗我2蚊蔥啦!


 




材料: 蓮藕1節、魚肉半斤、冬菇8隻(細)、蝦米少許和蛋1隻

調味: 鹽和糖各1茶匙、粟粉2茶匙、麻油和胡椒粉少許

做法: 冬菇和蝦米切碎; 蓮藕去皮刨絲後連冬菇蝦米碎,

加蛋、魚肉和調味攪勻;放入雪櫃雪1小時,

燒熱易潔鑊落油,將魚肉蓮藕餅搓成球狀壓平,

煎至兩面金黃色便成,食時點泰式雞醬!

(嘻嘻,呢個份量我分咗2餐煎嚟食,咁又慳一餐買餸錢啦!)
 
 

 

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!