2011年10月15日 星期六

健康萬歲今晚夜!


今次出席blog聚有:

由澳洲代表~Connie、美國代表~Jo 姐姐、

香港代表~美味娘娘、如月、Pansy、欣欣媽媽和欣欣、金魚和我。

聚會地點係頂好海鮮酒家。

呢餐係由一個健康用品所舉辦,

所有餸菜都好健康o架!

今晚由鄧英敏先生做司儀,

仲有好多電視明星係度唱歌添!

不過我哋一樣傾傾傾唔停,

今晚我好高興認識大家呀!
 
 

多謝欣欣媽媽嘅口金

多謝美味娘娘嘅禮物

 
 
 
 

 

 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!