2010年11月9日 星期二

勁香~朱古力蛋糕!

呢幾日,
我D鼻敏感又嚴重咗,
成晚鼻塞塞,
攪到我冇覺好瞓;
食埋D西藥仲慘,
攪到我連食嘢都好似冇哂味道呀!
要整D好味嘢食安慰自己先得!










材料: 自發粉8湯匙、雞蛋2隻、牛油100g、朱古力奶236ml 1盒、
朱古力粉1湯匙、糖5匙羹和入爐朱古力粒
做法: 先將蛋白用電動打蛋器打發好;牛油叮溶備用;
把蛋黃、糖、朱古力奶、自發粉和朱古力粉等攪拌好,
將打發好蛋白和牛油輕輕拌入,加入爐朱古力係粉糊面,
最後用180度焗30分鐘便成。



P.S. 大魔怪一返嚟即刻食咗一件,
佢嘅評語係:
嘩!好香朱古力味,超正呀!
仲有小魔怪評語:
   媽咪,好似商場間餅舖D鬆餅,
一樣咁好食呀!
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!