2010年11月12日 星期五

雜錦煲!

 
今日天氣變化都幾大,
 
早上雖然唔係好熱,
 
不過都有太陽和25-6度左右,
 
但當我3點幾4點放工之後,
 
天色開始變暗,
 
買完餸之後仲落大雨添!
 
天文台今次都幾準喎!
 
早幾日前已經話今晚會落雨和開始涼,
 
抵讚! 
 
見天氣開始涼,
 
咁我又整個雜錦煲食吓啦!
 
呢個雜錦煲真係好就個人喜愛,
 
鐘意加咩落去都得!
 
點解D料好似打邊爐o架!
 
因為大小魔怪話打邊爐太煩啦!
 
又要等水滾,又要等D嘢食熟喎!
 
我唯有一煲過煮熟佢,咁咪唔使等囉!
  





雜錦煲
 
 

材料:  雞湯一大盒、豬肉$15切片(放湯用)、
 
雜丸(貢丸、八爪魚丸、墨魚丸)、獅子狗、蝦餅、
 
魚腐、魚皮餃、金菇、粉絲和生菜等。



       


叉燒醬炆雞翼
 
 

  
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!