2010年11月13日 星期六

美女與野獸~海洋公園!

 
今日,
我哋老師帶家長與小朋友一齊去秋季旅行,
目的地是海洋公園!
寓工作於娛樂,
雖然我們沒有玩機動遊戲,
不過到處逛逛啊!

一睇就知邊個係美女啦!

雀鳥劇場

 兒童王國摩天輪和旋轉木馬

威威劇場

坐覽車過對面山搵嘢食!
呢個四寶飯已經最抵,
都要$55,
如果想加嘢飲就要成$75啦!
同事知我肚餓,
我果碗唔只四寶呢!

飯後本來要睇海豚表演,
不過超多人冇位啦!
於是走咗去睇水母和鱘龍魚。

睇完鱘龍就去海洋館,
嘩!好多中國旅行團殺到,
要排隊先可以入場,
我從來冇試過咁多人係海洋公園o架!

知道有好多人排隊搭覽車,
我哋改搭火車下山呀!

成班老師都好攰,
搵個地方抖抖先得!

青檸梳打

    龍鳳檸樂(檸檬加咸檸)

珍珠奶茶

熱檸水
飲完嘢休息夠,
準時4點半回程呀!

 

 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!