2010年11月28日 星期日

蒜香魚露焗雞扒!

近期有blog仔都鐘意食呢個蒜香魚露煎雞扒
不過煎雞扒其實都幾難,
連我都唔係次次都煎得咁靚,
又驚唔熟,又易燶,
所以今日我用咗焗嘅方法,
一樣唔使落油都有脆卜卜嘅效果啦!
加埋生菜墊底,
大小魔怪用生菜卷住D雞扒一齊食,
流露出好滿足咁嘅樣呀!






                                               
材料: 雞扒3塊、蒜頭3粒(剁蓉)、生菜1棵
醃料: 魚露2湯匙、老抽半湯匙、糖1茶匙、紹酒半湯匙和蒜蓉
做法: 雞扒解凍後用廚紙抹乾水份開2件,用醃料醃2小時;
預熱焗爐200度15分鐘,焗雞扒每面20分鐘;用凍滾水洗洗生菜2次,
將雞扒放係生菜面,我覺得太大件好難卷雞肉,
所以將雞扒1開3剪開呀!
(焗雞扒時有汁o架!記得留起,用生菜卷雞扒時可以加埋落去調味呀! )

 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!