2010年9月7日 星期二

Le creuset煲湯~節瓜眉豆花生雞腳豬展瑤柱紅棗湯!

今日我又用Le creuset啦!
不過今次唔係煮餸而係煲湯!
雞腳湯係我哋一家嘅飛佛嚟o架!
而且仲會將所有湯渣食埋添,
真係一D都唔會浪費o架!
唔知道係咪我太貪心,
我煲咗一大煲水,
加埋D料已經好滿,
轉細火時有少少滾瀉呀!
個湯煲咗2個鐘,
都係唔見咗少少水咋!
(今日亞虎又唔知攪咩啦!
上載6張相得番3張,
又成日話連線有問題,
今次亞虎又有新攪作啦!)







    節瓜眉豆花生雞腳豬展瑤柱紅棗湯

材料: 2個節瓜、14隻雞腳、$5眉豆花生、$20豬展、
3粒瑤柱和15粒紅棗
做法: 用中火煲滾水後加所有材料(除節瓜),
再番滾後即轉最細火煲1個半鐘,加節瓜煲多30分鐘左右,
最後加鹽調味便成。
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!