2010年9月9日 星期四

Le creuset~芝士白汁焗魚!

昨日場雨真係好犀利,
半夜我俾D閃電閃醒呀!
而且D雷聲仲好勁添,
攪到我晨早返工都冇哂精神啦!
下午放工返屋企真係要眠一眠先得!








芝士白汁焗魚柳

材料: 魚柳3塊、薯仔1個、紅蘿蔔1個、洋蔥半個、mozzarella芝士碎
醃料: 鹽和胡椒粉白汁: 236ml低脂鮮奶2盒、麵粉和牛油各1匙羹
做法: 魚柳切大件用醃料醃30分鐘;薯仔和紅蘿蔔切粒用水煲10分鐘;
洋蔥切大件備用;用易潔鑊炒香牛油加麵粉炒約2分鐘,
逐少加入叮熱嘅低脂奶慢慢攪勻;
麵粉溶於奶後加魚柳、洋蔥和煮熟薯仔紅蘿蔔粒,
煮至翻滾及魚柳熟後加鹽調味用Le creuset 隋圓形焗碟盛起;
預熱焗爐200度,在魚柳面上加上Mozzarella芝士碎,
放入焗爐用上下火焗魚柳20分鐘或至面有微濃為止。

 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!