2010年9月24日 星期五

五香香菇肉燥!

雖然食咗幾日中藥,
不過我認衰知衰啦!
呢幾日冇戒口,
又去燒烤,
又飲凍嘢,
所以攪到個病冇咩進展,
仲係流梗鼻水和咳。
今日見口淡淡咁,
於是整個一大鍋五香香菇肉燥,
用嚟撈飯撈麵好鬼正o架!
專登買咗支台灣醬油膏嚟煮肉燥,
感覺好台灣feel呢!
提提大家,五香粉落多D會香好多o架!










材料: 豬肉碎(少少肥肉最好)、蒜蓉、乾蔥蓉和冬菇12隻切粒
醬料: 醬油膏2湯匙、豉油1湯匙、老抽1湯匙、五香粉1湯匙、
胡椒粉半茶匙、黑胡椒半茶匙、紹酒1湯匙、糖2湯匙、鹽1茶匙和3碗水
做法: 用少許油爆蒜蓉和乾蔥蓉,加豬肉碎和冬菇炒香,
後加醬料煮30分鐘左右便成,唔夠色水可加少少老抽調色呀!

今次我仲加咗3隻雞蛋一齊煮,
鹵蛋,正呀!

 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!