2010年9月19日 星期日

人月兩團圓~中秋節快樂!

 
星期三是農曆八月十五~中秋節。
果日放工後我會去姐姐家燒烤;
所以襯今日係星期日,
我哋一於提早過節!

薑蔥蒜手撕雞

脆皮焗燒肉


豉油皇煎蝦碌

材料: 對蝦1盒(12隻)、蒜蓉、乾蔥蓉、蔥粒和辣椒仔2隻
調味: 魚露1湯匙、老抽1湯匙、糖1茶匙、麻油少許、水少許
做法: 將蝦解凍後去蝦鬚和腸;燒熱易潔鑊落油煎蝦至金黃色盛起備用;
爆香蒜蓉、乾蔥蓉和辣椒仔後將蝦回鑊,加調味煮至收汁,
灑上蔥粒便成。



南乳炆齋煲

材料: 南乳1樽、支竹3支、娃娃菜1包、粉絲1包、金針和雲耳適量、薑數片
調味: 豉油、老抽、糖和粟粉
做法: 娃娃菜切段;支竹、粉絲、金針和雲耳浸軟;
南乳加少許水搓成蓉;燒熱Le-creuset 24cm湯煲,
加油鑊爆香薑片和南乳醬 ,將娃娃菜、支竹、金針和雲耳加入攪勻,
加調味和1碗水煮滾後,用細火炆10分鐘,最後加粉絲煮多30秒便成。



粟米魚肚羹

攞埋我支珍藏出嚟飲先得,
就係呢支啦!
天地壹號~蘋果醋!

 
 
 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!