2010年9月5日 星期日

自製cheese cake和歡樂海鮮餐!

 
今日生日終於唔使自己煮飯啦!
我家有個傳統,
就是會請生日成員食飯啦!
所以母親大人、姐姐一家和妹妹一家,
嚟到我屋企打麻雀和請我食晚飯呀!
見佢哋個個咁俾面嚟賀我,
等我整個cheese cake請佢哋食啦!

唔係我賣花讚花香,
雖然個cake外形唔係靚,
但係個個都讚我整得好滑兼好味道!
姐姐已經訂定10月2日姨甥仔生日要做個俾佢哋食,
嘩!我超超超開心呀!
晚飯就係呢度食啦!
俾個budget佢哋寫餸,
全包$2680,包汽水任飲!

 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!