2010年6月8日 星期二

芝士洋蔥煙肉焗青口

 
本來我都唔想講工人姐姐D嘢,
 
因為今次太勞氣啦!
 
唔講唔得!
 
話說每次有舊餸,
 
工人姐姐都唔會第二餐攞出嚟話我知,
 
有時仲儲埋3-4日嘅餸係雪櫃添!
 
次次都要我提佢清理,
 
或要工人姐姐第二日攞出嚟俾老公做早餐。
 
今日老公突然話大魔怪昨日食剩咗半罐五香肉丁,
 
想話攞出嚟做餸,
 
點知工人姐姐話倒咗啦!
 
佢佢佢竟然倒咗我嘅至愛呀!
 
我D火已經上哂腦啦!
 
我即刻走出廚房,
 
費事發生命案呀!
 
 

 



   芝士洋蔥煙肉焗青口

 
 
材料:青口12隻、洋蔥半個、煙肉4片、蒜蓉、香草、芝士
 
做法: 青口解凍出水後抹乾水份備用;洋蔥和煙肉切碎;
 
不需落油爆香煙肉後加蒜蓉和洋蔥炒至洋蔥淋;
 
預熱焗爐200度15分鐘;將煙肉洋蔥放在青口面後加芝士碎和香草,
 
焗15分鐘便成。
 
 
 

  
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!