2010年6月16日 星期三

醬燒豬仔骨&雞粥!

 
呢個豬仔骨,
 
 
早幾日已經買咗返屋企,
 
 
 
不過老公入咗醫院,
 
攪到我冇哂心機整嘢食,
 
呢兩日嘅晚餐都係工人姐姐煮咋!
 
昨日終於可以攞出嚟解凍啦!
 
 
 


醬燒豬仔骨
 
 
醃料: 叉燒醬2匙羹、海鮮醬1匙羹、豉油1匙羹、
 
麻油和紹酒少許及香草
 
做法: 用醃料醃豬仔骨隔夜;預熱焗爐220度15分鐘,
 
焗排骨每面15分鐘。
 
 
 





雞粥
 
 

材料: 雞1隻、米1杯半、瑤柱3粒、薑絲、蔥菜2片、蔥粒
 
醃料: 鹽、豉油、粟粉、麻油
 
做法: 雞洗淨斬件用醃料醃1小時;洗米後用鹽和油醃一會備用;
 
蔥菜切絲浸1小時;煲一大鍋水落米、瑤柱和雞腳頸等用大火煲至粥綿,
 
加雞件、蔥菜和薑絲煲多10分鐘,最後隨喜好加蔥粒便成!
 
 
 



自家糭
 
 

食完呢餐我哋要即刻出街去買電腦呀!
 
因為屋企部手提電腦開唔著,
 
依家得番1部座枱電腦用好唔方便,
 
費事3個人爭崩頭呀!
 
 
 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!