2010年6月7日 星期一

粟米墨魚煎餅!


嘩嘩嘩!

真係估唔到呢幾日冇收電郵,

竟然一次過俾我睇番哂,

有成三佰幾個呀!

嘻嘻!唔睇唔知我咁八喎!

同事母親幫我買咗支酸辣汁,

佢哋話用嚟點魚餅、蝦餅或墨魚餅好正喎!

於是我又要專登去街市買餸啦!
 
 


  粟米煎墨魚餅
 
 
材料: 墨魚膠半斤多少少、盒裝粟米粒適量
 
做法: 墨魚膠因已調味,剩加粟米粒攪勻,搓成丸丸,
 
用易潔鑊落少少油煎墨魚丸一面金黃色後,

用鑊鏟反轉輕壓墨魚膠成餅形,
 
煎至其餘一面金黃色上碟食得!
 
 



檸檬蜜糖雞翼       
 

材料: 雞全翼8隻、檸檬半個、蒜蓉、乾蔥蓉、薑蓉
 
醃料: 生抽、老抽、糖、粟粉
 
汁料: 水和蜜糖
 
做法: 用醃料醃雞全翼1小時左右;搾檸檬汁少半杯備用;
 
檸檬皮切成幼絲備用;落油爆香蒜蓉、乾蔥和薑蓉後,
 
加雞全翼略炒一會,加紹酒、檸檬汁、檸檬皮和汁料,
 
煮至雞全翼熟和汁乾為止。
 
 



     金銀蒜蒸勝瓜 
 
 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!