2010年6月28日 星期一

有關烏冬嘅小小知識!

 
 

    椰菜紅蘿蔔絲叉燒炒烏冬 
 
上次炒烏冬時,
 
 
發覺點解烏冬會有D酸味???
 
 
我記得上幾次買過嘅烏冬冇酸味o架!
 
 
啱啱有網友問我呢個問題,
 
 
於是我又發揮體內嘅八卦精神,
 
 
走訪咗幾間大型超市和店舖,
 
 
留意每包烏冬成份有咩嘢,
 
 
終於有答案啦!
 
 
原來唔係平貴嘅問題,
 
 
而係生產商係烏冬加呢樣嘢~~acidity regulator(E260,E270)酸度調節劑!
 
 
所以煮出嚟嘅烏冬就有酸味囉!
 
 
不過唔係隻隻烏冬都有加酸味o架!
 
 
我暫時搵到一款烏冬冇酸味~噹噹日式烏冬。
 
 
其他網友如果發現邊隻烏冬冇酸味,
 
 
就快D同大家分享吓啦!


 
呢款加咗酸味!

 

呢款冇加呀!
 
 
其實唔只烏冬有加酸味,
 
 
連拉麵都有加o架!
 
 
所以大家買嘢時一定要睇成份呀!
 
 
究竟E260和E270係咩嚟o架???
 
 
我上網搵到D資料呀!
 
 
希望對大家有用啦!
 


乙酸(E260)(ethanoic酸)為上百年使用了作為防腐劑和通常叫作醋。 它可以由細菌生產,如果氧氣允許入發酵船,當對氨基苯甲酸二被轉換成ethanoic酸时。 甲醇carbonylation、乙醛氧化作用或者丁烷或石腦油氧化作用是生產乙酸的通常綜合性潰敗。
分子式: 用途包括: 注:
C2H4O2
醃汁,酸辣調味品,調味汁,捕鱼爪,黃油,人造黃油,烹调用油,處理了cheesse和咖喱粉
腐蝕劑,導致燒傷

乳酸(E270)

柠檬酸(E330)提高許多抗氧劑的活動,但是單獨是沒有抗氧劑。 它主要使用作為酸度管理者並且芳香化合物。 另外它增加在橘子果醬的膠凝體一貫性並且減少酶變褐在果子和果子產品。

鈣醋酸鹽(E263)有幾個作用。 用于一些食物作為一個變厚的代理(蛋糕混合物、布丁,餅裝填),但是可能作為在處理,控制食物酸碱度的緩衝,作為防腐劑防止期間微生物成長和作為在寵物產品的鈣補充。

富马酸(E297)增加到食物作為酸度管理者和增香剂。 他們用于麵包,果汁饮料,餅裝填,禽畜果醬果凍

E數字 物質 使用
E260 乙酸 捕鱼爪,黃油,人造黃油,加工乳酪,咖喱粉,烹调用油。
E263 鈣醋酸鹽 小包點心,餅裝填。
E270 乳酸 乳酪、牛奶、肉和禽畜、沙拉、調味汁和飲料。
E296 苹果酸 罐子水果、菜和脈衝,果醬,果凍,結冰的菜。
E297 富马酸 麵包,果汁饮料,餅裝填,禽畜,酒,果醬,果凍。
E330 柠檬酸 水果和蔬菜(檸檬和石灰),軟飲料。
E334 酒石酸 麵包店、糖果、果醬、汁液和酒。



 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!