2023年7月29日 星期六

2023湖南之旅~第三天


2023年7月23日(星期日)

今朝食早餐時間為6點30分,

7點20分就要出發喇!

時間有D趕,

食飽就好。


第一個景點~湖南張家界土司城,

有駐園人員親自講解,

認識土家族文化風俗。











第二個景點~七十二奇樓,

一個網紅打咭點,

其實係一個夜市,

有好多個小食舖頭

晚上好熱鬧架!

但早上未開門,

影影相就走。









今日午餐有十個餸,

都唔錯喎!

今餐要食飽D,

因為一陣要去行山呀!

老公心心念念嘅張家界天門山,

終於嚟到啦!





我哋先搭索道上天門山凌霄台,

好似28人一架車,

呢度風景真係壯觀,

老公話不枉此行呀!

導遊話天門山一年有2/3時間係落雨有霧,

今日天朗氣清,

我哋真係好好彩!











由天門山山腳搭扶手電梯上天門山山頂,

全程有12段電梯,

企足廿分鐘,

第一次感到搭電梯都搭到攰呀!














嚟到天門山玻璃棧道,

又名鬼谷棧道,

真係唔好睇少,

呢度D玻璃太過清晰,

望落下面咁鬼高嘅懸崖峭壁,

細膽D都唔敢行呀!







離開玻璃棧道後就要開始下山喇!

由於遊人眾多,

所以呢度聚集咗好多人;

但遊客下山係分咗唔同時段嘅,

所以早嚟到都冇用,

一定要到指定時間先可以排隊搭索道。

呢段索道每架坐8人,

全程28分鐘先落到市區呀!





晚餐食野生菌養生宴,

酒店就住山水中天國際酒店,

返到酒店冇哂力去行街,

沖涼洗頭後就瞓覺喇!

















     


 大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!