2023年7月26日 星期三

2023湖南之旅~手信篇


7月21~7月25日,

我和老公跟團去湖南玩5日,

以為湖南都冇咩嘢賣架啦!

所以我哋兩個每人帶咗個細喼過去,

好彩嘅係我都有帶咗個大環保袋,

唔係都唔知點樣帶D手信返嚟呀!



擂茶,

老公話想試,

杯麵係如果食唔飽,

可以做宵夜,

不過最後我哋呢幾日都冇食到,

留到最後果晚係搭高鐵回程時食。



白沙溪黑茶和茯磚茶


湖南當地小食




飯店小妹推介,

試過唔錯,

買嚟做手信!




零食店買的,

每件都係幾蚊雞,

好抵買,

早知買多D啦!





葛粉和佢嘅副食品,

有薑糖和酥餅;

仲有買咗苗銀,

價錢平平哋,

買嚟帶下。





呢支茉莉花茶好好飲,

零糖和有茶香,

普通商店大嘅賣8蚊,

細嘅賣5蚊,

旅遊區就只見細嘅賣10蚊,

我差不多日日都飲一支呀!




仲有同導遊買咗把牛角梳,

要500人仔呀!

比專門店買平咗一半價錢。


  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!






4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!