2023年7月27日 星期四

2023湖南之旅~第一天


2023年7月21日(星期五)

今朝要7點40分去到福田口岸,

我和老公一早6點左右已經出門口等B1,

點知去到送車尾,

起碼要等廿分鐘先有車,

所以我哋去到福田口岸已經過咗7點半,

好趕呀!

全團有18人,

個個都好守時,

讚呀!


坐地鐵去深圳北站搭高鐵去衡陽東,

車程有2個半鐘以上,

我哋買咗少少零食上車,

仲係高鐵上買飯盒,

我覺得味道唔錯,

好味道呀!










到達衡陽東站,

見到當地導遊後,

就上車去韶山參觀毛澤東故居;

我哋呢個團車程都幾長架,

每次都要坐個幾兩個鐘,

真係有D攰架!

另外,

由於呢個月內地學生開始放暑假,

好多家長會帶小朋友出外旅遊,

所以每個景點都人山人海呀!

我哋排隊參觀毛澤東故居足足排咗45分鐘至1小時,

但兜咗個圈,

唔使10分鐘就行完啦!















參觀完之後,

我哋就去食晚餐啦!

平時湖南菜係好辣嘅,

但導遊安排下,

我哋食嘅餸差不多全部都唔辣,

由於湖南周圍都係山區,

食物食材蔬菜豆腐比較多,

味道都唔錯,

健康呀!





今晚酒店係常德華京酒店,

普普通通,

可以接受。

酒店附近有個小型夜市,

有好多種宵夜小食,

正,

啱哂我呀!

我和老公放低行李就出去搵食喇!

食飽飽返酒店沖涼瞓覺。




























  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




2 則留言 :

  1. D景點真系人頭涌涌呀! 天氣咁熱都幾辛苦下, 下次兩個人旅行最好唔好揀暑假啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 暑假去旅行,真係又熱又多人呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!