2023年7月30日 星期日

2023湖南之旅~第四天&第五天完結篇


2023年7月24日(星期一)

今日又係9點鐘出發,

不過我哋鐘意早早去食早餐,

之後輕輕鬆鬆返房擺堆

舒服哂!

今日除咗領導、本地導遊外,

仲有個苗族導遊共3人,

隨團9點準時出發,

車程2小時後,

11點左右就食午餐啦!

十餸1湯1水果,

食得好滿足呀!




午餐後第一個景點~湘西世界地質公園,

我哋要坐船過對面岸到達~芙蓉鎮,

中國電影芙蓉鎮就係呢度取景拍攝架啦!

導遊話湖南呢幾日有成37度,

但當陽光曬落地面後,

體感應該有40~50度,

咁都俾我哋遇到,

真難得;

我可以咁講,

每去一個景點,

我個身裡裡外外都係全濕嘅,

但上旅遊車吹吹冷氣,

個身又乾哂,

所以呢幾日我冇病都已經算唔錯架啦!
















第二個景點~苗寨~夯吾苗寨,

有村內苗族講解員,

介紹苗族風俗習慣和起居飲食。










離開苗寨後,

車程2小時多少少就嚟到鳳凰古城喇!

今晚要入住嘅酒店~鳳鳴天下國際酒店;

呢間酒店係我哋呢幾晚住就最舒適嘅酒店嚟,

房間大又乾淨,

冷氣又足夠,

真係要比個讚佢呀!









晚餐係酒店餐廳裡面進食,

飯後就要出發搭環保巴士去夜遊鳳凰古城喇!

夜晚嘅鳳凰古城真係好靚,

苗族導遊介紹附近名人居所後,

俾時間我哋自由活動,

可惜遊人太多,

想慢慢行都幾難呀!













幾百人想去行情人橋,

但排隊文化並不完善,

推推撞撞,

驚險百出。

好多遊客穿著苗族服飾去影相打咭,

都幾靚架!














2023年7月25日(星期二)

今朝匆匆食完早餐後,

準時7點20分坐環保巴士出發去日遊鳳凰古城,

睇清楚鳳凰古城嘅面貌;

之後參觀完民俗街,

買完手信後,

就返酒店攞行李,

準時10點半出發去衡陽高鐵站,

車程長達6小時,

我哋中途停咗3次俾我哋買嘢食和上廁所。


































午餐响服務站買咗鴨髀2隻、腸仔1條和梅菜肉大餅,

承惠39人民幣,

好抵食呀!

晚餐就食我哋第一日買嘅杯麵,

驚唔夠飽就係高鐵裡買個臘味飯(40人民幣),

咪睇冇咩料,

其實D料係哂裡面,

似係糯米飯,

仲有1包豉油和1包拌飯醬送,

好食。












  
 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!