2023年1月8日 星期日

南乳芋頭炆鴨


小魔怪話想食芋頭炆鴨,

今朝去天盛街市雞檔買咗隻冰鮮鴨$115,

買埋半個芋頭$14和1磚南乳$6,

煮咗呢鍋南乳芋頭炆鴨呀!

午餐煮咗3杯米,

食剩1碗飯左右,

哈哈,

我哋係飯桶嚟架!













材料: 冰鮮鴨1隻(斬件)、芋頭半個、冰糖適量、薑5片、蔥段、

紹酒1湯匙、老抽少許

醃料: 南乳1磚(大)、柱候醬1湯匙、豉油1湯匙、老抽適量、紹酒1湯匙

做法: 鴨件清洗乾淨後用廚紙抹乾水份,落醃料撈勻醃1小時;

芋頭去皮切大件,落油鑊內略煎兩面至有少少焦黃後盛起備用;

燒熱鑊落少少油先煎香薑片和鴨件兩、三分鐘後,轉煎鴨另一面,

快手炒勻後贊紹酒,冰糖和5~6碗水(水滾後轉小火慢慢炆);

間中要炒勻鴨件以防黐底,炆鴨45分鐘後用大匙羹"畢"起鑊內多餘鴨油,

落芋頭炆多15分鐘或至芋頭腍身,最後加蔥後炒勻便成。


 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


4 則留言 :

  1. 雀後計劃幾時返惠州吃喝玩樂啊, 哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋唔急返惠州,又唔想同其他人搶名額,所以應該等到所有出入境措施取消先返去呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!