2023年1月3日 星期二

留家抗疫~第六日


今日係大魔怪留家抗疫第六日,

噚日同大魔怪做快測,

條T線仲好深色,

但今日做快測條T線開始淺色咗,

睇嚟佢明天或後天可能會變成一線小生,

連續兩日一線就可以出關架喇!





但佢同我講,

佢話呢份早餐冇味,

吓,

就嚟好番先嚟冇味覺,

攪咩呀!

午餐煮咗蕎麥麵和煎餃子,

我加咗好多鰹魚豉油俾佢撈麵,

佢都話冇味,

我暈喇!






每年麥樂雞做特價九件$10,

我都會買嚟食,

一年買一次,

唔會成日食囉!

晚餐有咸菜炒牛肉、麥樂雞和炒菜芯。








 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!