2019年11月6日 星期三

今個冬天不會冷


唔知我係咪年紀越大越怕凍呢,

冬天沖涼真係凍到震架!

所以襯未到冬天,

去買定部浴室寶裝係廁所先得;

今日落元朗豐澤睇到呢部浴室寶啱哂屋企氣窗位置,

價錢又唔貴($1498機價+$380安裝費),

今日買明天送貨後天安裝;

買完機就行去交通廣場對面冬菇亭,

成記食豬扒飯,

豉油豬扒配雞翼、豉油豬扒配雞球,

加2杯凍檸茶都係$92呀!

舊年都係呢個時間去過,

每個餐加咗$2。









大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




6 則留言 :

  1. 我浴室都裝左,開咗暖好多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前兩年凍到七彩都冇裝,今年先決定裝咋!

      刪除
  2. 我都係怕凍左,冬天要用電毡呢.我哋廁所和浴室已經有中央暖氣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 住外國,一定要有暖氣保暖先得架!

      刪除
  3. 成記的豉油雞好食過豬扒.
    豬扒太多鬆肉料

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!