2019年11月8日 星期五

栗子冬菇炆雞


買栗子和馬蹄一樣,

唔去皮都唔會知道佢裡面有冇爛;

今日買咗1磅栗子,

拆栗子殼拆到手指痛,

拆埋拆埋D栗子爛多過好,

最後剩番十幾廿粒係原整咋!







材料: 雞1隻、栗子1磅、冬菇仔15隻、薑4片、紹酒少許、生粉水(如需要)

醃料: 蠔油1湯匙、豉油1湯匙、鹽半茶匙、糖1茶匙、生粉1茶匙、麻油少許

調味: 蠔油1湯匙、豉油1湯匙、老抽半湯匙、糖1茶匙

做法: 雞洗淨後落醃料醃雞半天;栗子去衣;冬菇浸軟去蒂備用;

凍油落油燒熱,
加薑片先爆香,落雞件略煎兩面後贊酒,

栗子、冬菇、調味和1碗水煮滾後,

轉小火炆15分鐘,如需要嘅話,可以加少許生粉水埋芡汁。





大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


4 則留言 :

  1. 我冇咁多時間,好多時都係用即食栗子。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我間都會買去殼栗子架,不過呢排唔見有,所以咪買咗呢個囉!

      刪除
  2. 我尋晚都係煮呢味餸呀!我都係出貓,用即食栗子,當然無新鮮咁香啦。

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!