2019年11月4日 星期一

北上


噚日上咗大伯深圳家玩,

我哋4個人係羅湖城飲完茶,

就搭的士過去喇!












  4個人過到去做咩好,

哈哈,

緊係打麻雀啦!

打到天昏地暗,

越來越肚餓,

去附近商場搵食,

因為係星期日,

搵咗幾間餐廳都排哂隊,

最後嚟咗呢間日本餐廳食嘢!

生嘅唔敢食,

食熟食(269人民幣)。













 
商場有AEON,

買咗D生果返去食呀(47.2人民幣);

今朝早餐買咗炒米炒、炒河粉、煎蛋餃和糯米雞(38人民幣)。



食完早餐又係打麻雀,

打到差不多兩點左右,

我哋就返香港,

去上水美心香港地食下午茶,

就返屋企囉!









  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!




2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!