2019年8月7日 星期三

元朗金記燒腊飯店


今朝中午,

我陪老公落元朗去銀行辦理業務,

攪完一輪後,

順便係元朗搵食,

我突然好想食燒味飯,

老公就帶我去大橋街市後面嘅金記食喇;

燒味雙拼飯$32又貴喎,

份量仲幾大碟添,

加多罐可樂就要加$5,

我哋叫咗叉燒油雞飯和燒肉燒鴨飯,

夾埋就有4款燒味一齊食啦!









 順便買埋份鹵水鴨翼返屋企今晚加餸,

經過美味棧專門店,

買咗包1口冬菇$57和豆皮結$25(2包),

用嚟炆素菜俾大魔怪食呀!




 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 


6 則留言 :

  1. 你鍾意一口菇,下次帶你去深水埗買。 我今次買左一斤,好細粒的一口菇,好香,好滑,又平。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好呀,我都係第一次買嚟食,老公大讚冬菇細細粒,容易食,正呀!

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀,仲大大碟,我都食唔哂D飯,老公幫我食咗1/3碟飯呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!