2019年8月29日 星期四

回鄉


近2個月我哋都冇返惠州,

昨午過羅湖關口好順暢,

冇見到有人被查證件,

可能大部份都係上咗年紀嘅人士啦!

由於老公有事要辦,

所以攪完都成2點幾,

好肚餓呀!

求其搵間小店舖醫下肚先得。








晚餐就約咗朋友食嘢,

呢間鴿天下我哋都嚟咗幾次,

今次都冇令我哋失望呀!








我哋今朝早就嚟咗呢間雄記食早餐,

食完就去辦正事,

攪完一大輪,

又夠鐘食午餐,

今次去食快餐,

快靚正,

好味道!













由於今次太忙,

所以冇買手信返香港呀!



   
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
  
 
雀后(添飯)Facebook Fan Page


2 則留言 :

  1. 我一個人可以食幾只乳鴿㗎。hehheee

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,我都係,不過呢間D乳鴿都唔平,30蚊人民幣1隻呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!