2019年8月12日 星期一

提早過生日


雖然9月初先係我生日,

往年都係8月尾先開生日會;

不過家人都擔心香港局勢太多變化,

而大家又剛剛都有時間,

所以咪提早一個月做生日囉!

大小魔怪負責出錢買咗2個生日蛋糕,

而姐姐7月尾生日,

所以今年我倆齊齊切蛋糕呀!






(姐姐妹妹送俾我嘅東京禮物)

晚餐就去天盛富臨皇宮食晚飯,

再加錢$98叫咗一打大壽桃包,

好好食啊!

加埋2支啤酒,

埋單$2400,

抵食呀!

(不過呢個餐平日食仲平$1688咋)













     


 大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



4 則留言 :

  1. 雙喜臨門!恭喜!生日快樂! 富臨皇宮的菜色真係好靚。可惜沙田無呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 天水圍呢間富臨D嘢食都唔錯架,大大碟,包食飽呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!