2017年3月19日 星期日

梅菜鴨


星期五落咗元朗最主要嘅目的,

就係要去街市係買隻鴨返嚟喇!

呢隻鴨有成4斤重,

真係好重手架!

整梅菜鴨,

緊係要用惠州特產~甜梅菜啦!















材料: 米鴨一隻、甜梅菜2棵、薑適量拍碎

醃料: 老抽1湯匙、紹酒1湯匙

調味: 豉油2湯匙、老抽1湯匙、冰糖2粒、2碗水

做法: 米鴨洗淨後去頭和尾部,加醃料搽勻鴨身醃半日;

梅菜浸洗切粒,放入Staub鍋內不需要落油炒至乾身;

落少許油爆薑和略煎鴨的表面,將整隻鴨轉入Staub鍋內,

落調味用中火煮滾後,轉小火炆1.5小時(其間需要反轉鴨身);

熄火後唔好開蓋,繼續焗至食前再翻滾15~20分鐘左右,取出鴨切件上碟,

將梅菜汁再煮濃D或加生粉上埋茨汁,淋在鴨面便成。

~想鴨肉入味和更淋嘅話,預早一日炆定後放入雪櫃,味道就更加好;

~鴨本身出油比較多,所以梅菜鴨從雪櫃取出後,鍋內會有一層鴨油,用匙羹裝起就得,好方便架!

~Staub鍋本身比較鎖水,所以我只係落咗2碗水就夠,不過如果用其他鍋炆得話,落水方便就要加多2~3碗啦!炆到個汁啱啱好又唔太乾,味道更一流呀!

~人懶冇計,諗住將鴨切件擺得靚靚的,但最後都係成隻鴨上碟算,鐘意食邊部份就自己叉開嚟食,別有一番滋味啊!




 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

9 則留言 :

  1. 最近, 我有多次衝動都想買鴨, 但好驚隻鴨好"酥", 你整的會否有這情況?

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次整呢隻鴨我又唔覺騷味喎!整鴨我一定會切尾,而且清洗和除去所有內臟呀!

      刪除
  2. 我成日想買鴨,但!太大隻了

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻4斤重,真係好大隻呀!

      刪除
  3. 原來除左你隻大STAUB夠大,你隻鑊都好大喎,真係設備充足!

    回覆刪除
  4. Ever wanted to get free Instagram Followers?
    Did you know that you can get these ON AUTOPILOT AND TOTALLY FOR FREE by registering on Like 4 Like?

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!