2017年3月17日 星期五

入嚟元朗搵食

今日又約咗Samwei入嚟元朗搵食;

雖然住天水圍,

但我真係好少出元朗搵食架,

竟然要係英國返嚟嘅Samwei介紹我嚟呢度食嘢,

朱兆記~咸雞牛腩撈麵,

麵夾彈牙,

雞滑牛腩淋,

唔錯架!

牛腩拼咸雞麵$32+$4,

轉撈麵再加$6,

想加餐飲就要加多$6啦!







食飽飽就去街市買餸,

又唔記得攞車仔,

拎到手都軟呀!

Samwei念念不忘B仔嘅黑糯米糖水,

又要嚟懷念下佢喇!

叫咗西瓜西米露、芒果黑糯米和蜜瓜黑糯米糖水,

食落黑糯米都係夾芒果好食D囉!







 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


11 則留言 :

  1. 返厘香港又再繼續去搵食呀!真係幸福!係呢!請問知唔知市區近旺角或銅鑼灣附近一帶有無邊間甜品舖好食呢?唔該哂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 市區我真係好少去,所以唔知邊度有好嘢食呀!

      刪除
  2. 多謝你陪我癲呀! 係囉,點解無帶車仔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以為唔會買太多嘢,點知越買越多,拎到手都軟呀!

      刪除
  3. 回覆
    1. 唔使客氣啦!鐘意食嘅話下次我買多D送俾妳呀!

      刪除
  4. 你地真係好野,朱兆記都揾到去食

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我唔識架,係朋友仔介紹架!

      刪除
  5. Are you looking for free Twitter Followers?
    Did you know you can get these AUTOMATICALLY AND TOTALLY FOR FREE by getting an account on Like 4 Like?

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!